Тестови са општинског такмичења из историје ученика основних школа 2017. године

Овде можете преузети тестове са решењима:
V разред
VI разред
VII разред
VIII разред

Приредио: Настава историје

  1. #1 од стране Petar Savic 05/03/2017 - 20:29

    Postovani,imam 41 poen. Da li prolazim na gradsko takmicenje? 7.sam razred

  2. #2 од стране Zorica 05/03/2017 - 21:11

    Poštovani, majka sam dečaka 5. razred, a ujedno i prosvetni radnik. Besna sam i razočarana. Dete mi je danas izlazilo na pomenuto takmičenje i imalo 36 poena. Dva poena su mu nedostajala za prolaz. SVAKO BI REKAO NIJE IMAO SREĆE ILI ZNANJA ILI MU JE LOŠ DAN. DA, ALI NA LISTI ISPRED NJEGA SU DVA DETETA, JEDNO OD 38 I JEDNO OD 40 POENA. Oni prolaze i treće su mesto. A kako ja da objasnim mom detetu da ne prolazi dalje jer nema dovoljno poena i što je najgore kako da ga motivišem da se i dalje takmiči i da je to samo loš dan ili neznanje. Zar je moguće da se uvek bavimo problematičnom decom i za njih uvek imamo neko rešenje i naravno vreme. KADA ĆEMO SE BAVITI FINOM, KULTURNOM DECOM I IMATI VREMENA I REŠENJA ZA NJIH? ILI BAR MUDAR ODGOVOR? Da li treba da napomenem da na istom takmičenju nije prosao nijedan šestak. Znam Vas odgovor, verovatno nastavnici ne rade dovoljno. Uvek je najlakše reći da su oni krivi. Pitam se kako uopste ovu dobru decu i motivišu. Krajnje je vreme da nam ova deca budu prioritet. Možda da napomenem da je dosta ove dece danas imalo i takmičenje iz biologije. Ali koga to briga? Bitno je da se prašina diže oko toga ko je koga udario, vredjao, mrko pogledao i kome će se neka slaba popraviti………….. Dotle dobri neka ćute i po mogućstvu gledaju u zemlju.

    • #3 од стране Ana 12/03/2017 - 17:34

      Postovana, prepoznajem u vasem stavu, neka moja razmisljanja od pre cetiri godine. Sin mi je sada prvi razred gimnazije, i NARAVNO nije prosao opstinsko. Ima najveci broj poena na svojoj opstini od svih prvih razreda, cak ima vise poena nego drugi razredi na opstini, a i treci i cetvrti… Nije prosao, a prosle su samo dve osobe koje dolaze iz gimnazije koja je bila domacin takmicenja. E sada vi meni objasnite, kako na celoj opstini od svih gimnazija niko ne prelazi taj neki broj poena koji ima moj sin, samo te dve osobe iz gimnazije domacina koje imaju taj volsebni broj za prolazak na takmicenje. Ali nemojmo ni o tome, jer ne zelim da budem maliciozna. Napominjem da mi je sin bio najbolji iz istorije i u osnovnoj, a sada i u gimnaziji na skolskom takimicenju… I sada smo doneli odluku, koju je on sam inicirao da dize ruke od ovih takmicenja, jer ovo je zaista samo gubljenje vremena i zivaca. Ili drustvo istoricara izmislja „krive Drine“ na svojim upitnicima, ili gotovo ni jedan jedini nastavnik ili profesor istorije ne radi dobro posao u Beogradu. Nesto mi ova druga solucija ne deluje kao tacna… I vama gospodjo savetujem, negujte ljubav svog deteta prema istoriji, neka produbljuje svoje znanje, neka se ne zaustavlja samo na skolskim zahtevima… ali nemojte vise gubiti vreme sa ovim takmicenjima!

  3. #4 од стране Nislija 05/03/2017 - 21:17

    Imam 31 poen a potrebno je 32, mislim da sam napisao u onom zadatku za 8 razred, Kraljevina Srbija se ujedinila 1.12.1918 sa drzavama hrvata i slovenaca (BEZ SRBA) zato sto je logicno, da vec stoji u tekstu da se srbija ujedinjuje tako da je to pravilno po nekom smislu.

  4. #5 од стране Jelena 06/03/2017 - 00:01

    Da li su objavljeni rezultati takmičenja iz Kragujevca

Оставите одговор

